Головна »
2019 »
Березень »
27 » ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 31.12.2018 року частина друга
10:30 ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 31.12.2018 року частина друга |
7. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання за звітний період
№ з/п
|
КПКВК
|
Показники
|
Одиниця виміру
|
Джерело інформації
|
Затверджено паспортом бюджетної програми
на звітний період
|
Виконано за звітний період (касові видатки/надані кредити)
|
Відхилення
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
0217363
|
Завдання 1
|
1
|
|
Показники затрат
|
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг видатків на придбання медичного обладнання, інструментів та інвентарю для фельдшерського пункту с. Гусавка
|
тис.
грн.
|
кошторис
|
41,200
|
39,550
|
-1,650
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками: Не використані кошти в зв’язку з дешевшою вартістю медобладнання, закупленого через ПРОЗОРО
|
2
|
|
Показник продукту
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість одиниць
|
Од.
|
|
2
|
2
|
0
|
3
|
|
Показник ефективності
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні видатки на придбання
|
тис. грн.
|
|
20,600
|
19,775
|
-0,825
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками: Не використані кошти в зв’язку з дешевшою вартістю медобладнання, закупленого через ПРОЗОРО
|
4
|
|
Показник якості
|
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення повноти охоплення хворих
|
відсоток
|
|
50
|
50
|
-
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками:
|
|
|
Аналіз стану виконання результативних показників
|
|
|
Завдання 2
|
1
|
|
Показники затрат
|
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг видатків на придбання медичного обладнання, побутової та комп'ютерної техніки для потреб КНП «менський центр ПМСД»
|
тис.
грн.
|
кошторис
|
30,000
|
0,000
|
-30,000
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками: Не використані кошти в зв’язку з отриманням кошторису 22.12.2018, через що не вистачило часу для проведення процедури закупівлі через ПРОЗОРО, та перенесенням використання коштів на 2019р.
|
2
|
|
Показник продукту
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість одиниць
|
Од.
|
|
1
|
0
|
-1
|
|
|
Показник ефективності
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні видатки на
|
тис.
|
|
30,000
|
0
|
-30,000
|
|
|
придбання
|
грн.
|
|
|
|
|
4
|
|
Показник якості
|
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення повноти охоплення хворих
|
відсоток
|
|
50
|
0
|
-50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками: Не використані кошти в зв’язку з отриманням кошторису 22.12.2018, через що не вистачило часу для проведення процедури закупівлі через ПРОЗОРО, та перенесенням використання коштів на 2019р.
|
|
|
Аналіз стану виконання результативних показників
|
|
Переглядів: 237 |
Додав: Dragon
| Рейтинг: 0.0/0 |